Go Ahead Eagles speelt op zaterdag 13 september om 18:30 uur de uitwedstrijd tegen FC Twente. Supporters van GA Eagles die dit duel willen bezoeken, dienen gebruik te maken van de verplichte buscombi en in het bezit te zijn van een als uitkaart geregistreerde seizoen-/ of clubkaart.

Prijs

Een kaart voor de buscombi kost € 36,00 per persoon. De berekening van de kosten is onderaan deze pagina te zien. Wie wil deelnemen aan de buscombi dient zijn/haar naam door te geven en tevens het nummer van de als uitkaart geregistreerde seizoen-/clubkaart.

SV bussen met korting

De Supportersvereniging zet voor haar leden 3 bussen in voor dit duel.  Leden genieten een korting van €4,- en betalen dus € 32,-.
Opgave alleen mogelijk via busreis@sv-gae.nl. Vol is vol

Inschrijving

De inschrijving voor iedereen start op zaterdag 23 augustus om 10:00 uur en sluit op maandag 8 september om 12:00uur. Opgeven kan via uitwedstrijden@ga-eagles.nl onder vermelding van naam en nummer van de als uitkaart geregistreerde seizoen-/clubkaart. Wanneer je bij elkaar in de bus wilt, dan graag in één mail opgeven.

Omwisselbiljet

De omwisselbiljetten dienen betaald en opgehaald te worden bij de administratie van GA Eagles. Dit kan op werkdagen tussen 13:00 uur en 17:00 uur. Extra mogelijkheid: na de wedstrijd tegen Willem II vanaf 22:00 uur aan de stadionkassa’s.

kostenberekeningtwente