Beste Leden,

Langs deze weg willen wij al onze leden uitnodigen voor een bijzondere extra ledenvergadering op 27 juli a.s.
Deze vergadering komt voort uit de algemene ledenvergadering van 19 april jl. Tijdens deze vergadering heeft het bestuur gemeld aan de aanwezige leden dat de Supportersvereniging is benaderd door de club voor een sponsorovereenkomst.
Deze sponsor overeenkomst houd in dat de pareltjes in onze jeugdopleiding extra worden ondersteund in de overgang van jeugd naar beloften en/of eerste elftal. Deze ondersteuning kan zitten in extra begeleiding of andere ondersteunende zaken. Met dit plan hopen wij de jeugd te binden bij deze mooie club.
Omdat het om een aanzienlijk bedrag per jaar gaat heeft het bestuur Dennis Bekking en Marco Koorman voor deze avond uitgenodigd om het plan in zijn geheel uit te leggen aan de leden.
Tevens zal het bestuur hierna het plan ter beoordeling aan de leden voorleggen in een stemronde.

Datum: 27 juli 2016
Home open vanaf 19.30 uur voor inschrijven en koffie / thee,
Start vergadering om 20.00 uur
Locatie: Supportershome

Leden worden verzocht om hun ledenpas te tonen bij binnenkomst.

Wij zien u graag!