Wegens groot succes in de afgelopen twee eredivisieseizoenen zal de Supportersvereniging ook het aankomende seizoen een bus inzetten naar alle reguliere uitwedstrijden van Go Ahead Eagles.

Naast de uitkaart voor het volledige seizoen kan de supporter dit jaar ook gebruik maken van de 7-rittenkaart. De 7-rittenkaart kost € 85,-. De rittenkaart dekt uitsluitend de vervoerskosten naar de wedstrijden, de toegangskaarten voor de duels worden apart afgerekend. De uitkaart is niet overdraagbaar. Wanneer je je opgeeft voor deze 7-rittenkaart moet je ook direct aangeven naar welke 7 uitwedstrijden je mee wilt reizen.

Heb je ook belangstelling voor een 7-rittenkaart? Stuur dan een mailtje naar busreis@sv-gae.nl.