Het bestuur van de Supportersvereniging heeft besloten om per 1 Oktober 2015 de muntprijs te verhogen naar 2 euro. Vanaf de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam zullen de munten automaten worden aangepast, hierdoor krijg je dus vanaf 1-10-2015 vijf munten voor 10 euro.

De afgelopen 7 jaar heeft de Supportersvereniging geen prijsverhoging doorgevoerd ondanks de stijgende inkoopprijzen van onze leveranciers. Ook na de BTW verhoging van 19% naar 21% zijn de prijzen niet verhoogd.

Wij willen net als de afgelopen jaren de club blijven ondersteunen en activiteiten ontplooien voor onze supporters, in het bijzonder onze leden . Enkele voorbeelden waarmee we de club van dienst zijn geweest zijn het nieuwe geluidsysteem in de Adelaarshorst, de verdubbeling van de actie “echt gras” en de fitness apparatuur in het krachthok voor de selectie.
Daarnaast heeft de Supportersvereniging fors geïnvesteerd in een supportershome waar de beleving van een wedstrijddag nog beter zal zijn.

Om onze doelstellingen te kunnen blijven realiseren achten wij deze prijsverhoging gerechtvaardigd.

Wij hopen dat jullie begrip hebben voor dit besluit en let wel, iedere Euro die u uitgeeft blijft door de vrijwillige inzet van onze medewerkers binnen de muren van ons prachtige stadion en komt daarmee volledig ten goede aan de club en haar supporters.