Scoren met de Salland clubactie!

Én scoor zelf die extra korting op uw zorgpremie

De premies van Salland Zorgverzekeringen zijn bekend. En die blijft gelijk, zowel voor de basisverzekering als de aanvullende en tandverzekeringen. Daarnaast introduceren ze ook nog eens twee interessante extra’s voor sporters. Dat is goed nieuws. Het scoren voor onze club is dan ook begonnen. Sluit u zich ook aan bij Salland, dan krijgen wij als club geld voor in de clubkas.

Aantrekkelijke korting op de zorgpremie

Via Go Ahead Eagles:

• Sluit u een goede zorgverzekering op maat af;
  • Krijgt u 7% korting op de basisverzekering, aanvullende én tandartsverzekeringen. Zo heeft u al een zorgverzekering vanaf €105,04 per maand;
  • Profiteert u niet alleen zelf van de korting, maar ook alle gezinsleden die op hetzelfde adres wonen. Kinderen tot 18 jaar maken gratis gebruik van de meest uitgebreide aanvullende en tandartsverzekering van de ouders;

Scoort de club een mooi bedrag voor de clubkas, waar ze mooie dingen van kan doen.

Twee nieuwe producten, speciaal voor sporters

·         Fysio meenemen naar 2018

Veel sporters die bij Salland Zorgverzekeringen verzekerd zijn, sluiten een aanvullende verzekering af voor fysiotherapie. Het kan gebeuren dat u in een jaar helemaal geen fysiotherapie gebruikt. Dat is toch zonde? Dat vindt Salland dus ook! Daarom kunt u bij hen vanaf 2017 ‘sparen’ voor extra fysio- en oefentherapiebehandelingen.

·         Extra dekking voor mondzorg bij een ongeval; gratis

In 2017 heeft u recht op vergoeding van mondzorg als gevolg van een ongeval. Deze dekking krijgt u naast uw bestaande tandartsverzekering. En u hoeft er niets extra’s voor te betalen.

Overstappen is heel gemakkelijk. Salland Zorgverzekeringen zegt uw huidige zorgverzekering op. Sluit u direct aan en stap over via www.salland.nl/gae!

27 november 2016|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht:

Scoren met de Salland Clubactie!

Eerder vertelden we je al dat het scoren met de Salland Clubactie is begonnen. Jij profiteert hiermee van een aantrekkelijke korting op je zorgpremie bij Salland Zorgverzekeringen. En als vereniging scoren we een mooi bedrag voor in de clubkas!

Budgetpolis of kwaliteitsverzekering?

Salland Zorgverzekeringen ziet ontwikkelingen bij zorgverzekeraars die volgens hen niet bijdragen aan goede zorg bij jou in de buurt. Zo is er veel te doen over ‘budgetpolissen’; zorgverzekeringen die erg goedkoop zijn, maar waarbij vaak erg weinig contracten zijn gesloten met zorgverleners en ziekenhuizen. Je loopt dan de kans dat achteraf flink bijbetaald moet worden als je naar een zorgverlener of ziekenhuis gaat waarmee geen contract is gesloten. Daar doet Salland Zorgverzekeringen niet aan mee. Bij hen kun je voor zorg uit de basisverzekering terecht bij 100% van de ziekenhuizen en huisartsen in Nederland.

Korting voor het hele gezin

De korting geldt niet alleen voor jou als lid van onze club, maar ook voor alle gezinsleden die op hetzelfde adres wonen. Ouders van kinderen die sporten, maar zelf geen lid zijn, kunnen dus ook profiteren. En kinderen tot 18 jaar maken gratis gebruik van de meest uitgebreide aanvullende en tandartsverzekering van de ouders. De overstap is simpel, want Salland Zorgverzekeringen zorgt er automatisch voor dat de huidige zorgverzekering wordt opgezegd. Al verzekerd bij Salland? Ook dan kun je overstappen naar onze clubcollectiviteit. Maar wacht niet te lang, aanmelden kan nog tot en met 31 december! Meer informatie en aanmelden: www.salland.nl/gae

12 december 2015|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht:

Scoren met de Salland Clubactie!

Nog een paar dagen om te scoren voor onze club

…en zelf te profiteren van een mooie korting op je zorgpremie

De afgelopen weken hebben we je verteld over de Salland Clubactie waar wij aan meedoen. In totaal doen daar 67 clubs aan mee, die flinke bedragen weten te scoren voor in de clubkas. Supporters profiteren van een mooie korting op de zorgpremie.

Al meer dan 4.500 mensen gingen jou voor!

Profiteer ook van de aantrekkelijke korting op je zorgpremie. Wacht niet te lang met vergelijken en overstappen. Dat kan namelijk nog tot en met 31 december 2014. Ga snel naar www.salland.nl/gae en meld je daar aan. Salland Zorgverzekeringen zorgt er dan automatisch voor dat de huidige zorgverzekering wordt opgezegd!

Scherpe premie en ruime zorgkeuze

Dat is waar Salland Zorgverzekeringen voor staat. De 7% korting op zowel de basisverzekering als de aanvullende en tandverzekeringen levert in veel gevallen ook nog eens een mooie besparing op. En de korting geldt niet alleen voor jou als supporter van Go Ahead Eagles maar ook voor alle gezinsleden woonachtig op hetzelfde adres.

Steun Stichting Niet Te Kraken

Net als vorig jaar schenken we een deel van het totaalbedrag aan Stichting Niet te Kraken, die de rijke historie van Go Ahead (Eagles) in beeld brengt en begin volgend seizoen een fysiek museum hoopt te kunnen openen in het vernieuwde stadion. Vorig jaar kon de Stichting Niet Te Kraken met die bijdrage onder andere een eigen website lanceren www.niettekraken.nl. Het resterende bedrag investeren we in de inrichting van het nieuwe supportershome!

Meer info en aanmelden:

www.salland.nl/gae