Erik van Luttikhuizen is genomineerd voor de Overijsselse vrijwilligersprijs 2014.  Erik interviewt na afloop van elke wedstrijd trainer en spelers en stelt deze interviews voor onze website beschikbaar.

Daarnaast rijdt hij met zijn team naar iedere uitwedstrijd om een wedstrijdverslag te verzorgen zodat de thuisblijvers onder onze supporters niets hoeven te missen. Erik, Deventenaar in hart en nieren, is redacteur van de populaire lokale website Deventervoetbal.nl.

Dit alles is echter nog maar een kleine greep uit alle vrijwilligersfuncties die hij bekleedt. De volledige motivatie voor zijn nominatie, inclusief de mogelijkheid om uw stem uit te brengen vindt u op de website van de Deventer Vrijwilligersprijs 2014.