Veldverwarming

De werkzaamheden aan de veldverwarming zijn afgerond. Het herstel van het veld verloopt voorspoedig.

Uitvak

De loopbrug welke de uitsupporters naar het uitvak dirigeert is geplaatst. De tunnel wordt op dit moment gedicht zodat er geen contact met het thuispubliek mogelijk is.

Hoofdtribune

Zoals inmiddels bekend wordt de hoofdtribune aan de voorzijde uitgebreid met drie rijen zitplaatsen. De dug-outs zijn geplaatst maar moeten nog voorzien worden van stoelen.

Nieuwe verkooppunt

De bouw van het nieuwe verkooppunt welke moet verrijzen in de hoek voor de politiepost is vergevorderd. Voor dat met de inrichting kan worden gestart moet de afwerking worden voltooid.
Het bestaande verkooppunt IJsseltribune krijgt een eigen koelcontainer zodat het gesleep met vaten hier tot het verleden behoort.

Tourniquets

De tourniquets bij de IJsseltribune zijn verplaatst richting de poort aan de Vetkampstraat. Hierdoor wordt de ruimte rond het verkooppunt vergroot.

Supportersvereniging

Ook in en rond het supportershome wordt hard gewerkt om de grotere toestroom van supporters op te vangen. Zo zijn er extra muntautomaten geplaatst in het home en komt er een muntverkoopwagen op het supportersplein.

Foto’s van de werkzaamheden in het stadion