In navolging van iClean Carwash Deventer hebben ook Multi-activiteitencentrum Pitch&Putt Bussloo en de Supportersvereniging Go Ahead Eagles de promotiekoorts.
Waar het een aantal weken geleden nog onmogelijk leek om directe promotie af te dwingen is het inmiddels enorm spannend geworden in de Keuken Kampioen Divisie.
Dus klom de Supportersvereniging in de telefoon om contact te zoeken met Helmond Sport.
De Supportersvereniging Go Ahead Eagles biedt in samenwerking met Pitch en Putt Bussloo een compleet programma aan voor de voltallige selectie en begeleiders van Helmond Sport als zij minimaal een punt weten af te snoepen van De Graafschap.
De ochtendsessie zal bestaan uit een Pitch & Putt clinic gevolgd door een heerlijk verzorgde luxe lunch.
De middagsessie zal in het teken staan van een spannend potje voetgolf.
Waarna als afsluiter elke speler een krat bier gesponsord voor de terugreis!
Wij wensen Helmond Sport heel veel succes! En hopen de gehele selectie en staf snel te mogen begroeten op Bussloo!
Supportersvereniging Go Ahead Eagles en Pitch & Putt Bussloo