🕊 No War 🕊

De verschrikkelijke oorlog in Oekraïne gaat ook ons niet in de koude kleren zitten.
Elke dag sta je weer op met nieuwe bombardementen en afschuwelijke schietpartijen.

Daarom was het reden voor de Supportersvereniging te kijken wat wij voor deze mensen kunnen betekenen.

In samenwerking met Colmschate Ukraine Contact is daar het idee uitgerold dat Supporters vanavond op het plein voorafgaand aan Go Ahead Eagles – FC Utrecht een biertje kunnen kopen voor het goede doel.

Een aantal vrijwilligers van CUC Colmschate Ukraïne Contact zullen met een Bier Trolley op het plein staan.
Je kan hier een biertje kopen voor minimaal € 2,00 ( SV Munt) of een natuurlijk welkome hogere vrije gift.

Tevens staan de mensen van Colmschate Ukraine Contact er voor uitleg wat hun organisatie allemaal doet.

Mede dankzij de hulp en sponsoring van onderstaande partijen hopen wij dat deze actie een succes wordt en we veel geld op halen voor 🇺🇦Oekraïne 🇺🇦

Mede mogelijk gemaakt door:

Hét Café Braakhekke
iClean Carwash Deventer