Ben jij die Die-Hard Eagles supporter die na een verloren wedstrijd thuiskomt en de eerste paar uur niet te genieten is?
Of ben jij die persoon die door het laatst getapte biertje of ingeschonken wijntje bij thuiskomst als een blok in slaap valt op de bank?

Begrijpt jouw geliefde dan niet waarom je altijd zo geëmotioneerd bent of zoveel drinkt bij de voetbal?

Dan is het nu jou kans om alles goed te maken met je geliefde en samen te gaan genieten van een heerlijk avondje Adelaarshorst.

Geef in een mail naar aanmelding@sv-gae.nl aan waarom je graag jouw geliefde mee wil nemen en wie weet zien we jullie binnenkort samen in onze Adelaarshorst!
En wie weet win jij 2 toegangskaarten!

Deelname alleen voor leden van de Supportersvereniging! Nog geen lid? Meld je dan nu aan!