AGOVV – GA Eagles verplichte autocombi

Op zondag 19 februari wordt de derby AGOVV-Go Ahead Eagles gespeeld. Het duel in Apeldoorn begint om 14.30 uur.

Supporters van Go Ahead Eagles die dit duel willen bezoeken, dienen gebruik te maken van de verplichte autocombi. Er zijn slechts 132 kaarten beschikbaar en in totaal mogen er vanwege het beperkte aantal parkeerplaatsen maximaal 33 auto’s komen. Supporters die gebruik maken van de autocombi, dienen dan ook te carpoolen. De kaarten dienen zondag te worden afgehaald bij een omwisselpunt vlakbij Apeldoorn. Wie zich opgeeft ontvangt hierover nadere info per mail.
De inschrijving staat open voor houders van een als uitkaart geregistreerde seizoenkaart of clubcard. Opgeven kan tot en met vrijdag 17 februari 14.00 uur, echter zo lang de voorraad strekt. Een combikaart kost inclusief servicekosten € 10.00,-. Inschrijven kan per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. SVP bij opgeven naam, adres en kenteken van auto waarmee wordt gereisd opgegeven.

12 februari 2012|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht:

AGOVV – GA Eagles verplichte autocombi

De derby AGOVV-Go Ahead Eagles (zondag 12 december) is voor supporters van Go Ahead Eagles alleen te bezoeken als gebruik wordt gemaakt van de verplichte autocombi. Voor het eerst sinds AGOVV terugkeerde in het betaalde voetbal geldt er geen verplichte buscombi en dat is al een hele verbetering. Er gelden echter wel wat regels voor de deelnemers aan de buscombi. Omdat er maar 35 parkeerplaatsen zijn bij het kleine uitvak, dienen supporters zo veel mogelijk samen te rijden. In het uitvak is plaats voor maximaal 132 fans van GA Eagles. Een kaartje kost € 10,50 (inclusief servicekosten) en alleen houders van een uitkaart kunnen zich tot en met donderdag 9 december (16.00 uur) per mail aanmelden op uitwedstrijden@ga-eagles.nl en er wordt omgewisseld in Teuge.
Het is noodzakelijk op naast je naw-gegevens ook het nummer van jouw als uitkaart geregistreerde (s)cc door te geven, alsmede het kenteken van de auto waarmee wordt gereisd.

3 december 2010|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht: