Go Ahead Eagles speelt na de bekerstunt tegen Feyenoord in de achtste finales tegen eredivisieclub RKC Waalwijk. Deze wordt gespeeld op dinsdag 20 december, aanvang 18.45 uur. Net als tegen Feyenoord geven de kenners GA Eagles weinig kans op een verlenging van het bekeravontuur.

Go Ahead Eagles denkt daar anders over. De wedstrijd leeft niet in Waalwijk, dus wij kunnen met een roodgele invasie van het Mandemakers Stadion in Waalwijk een Eagles-veste maken. Maak van deze uitwedstrijd een thuiswedstrijd en ga mee met de buscombi. Voor de prijs hoef je het niet te laten (15 euro voor een kaartje en de busreis). Dit kan dankzij ondersteuning van Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging. Leden van de Supportersvereniging, die zich opgeven bij de Supportersvereniging, krijgen de reis nog goedkoper aangeboden (€ 10,00). Leden die van dit aanbod gebruik willen maken, kunnen dat uitsluitend door zich oip te geven bij de supportersverniging (mail:busreis@sv-gae.nl).
Iedereen dient te beschikken over een geregistreerde uitkaart. Seizoenkaarthouders en clubcardhouders die deze registratie nog niet hebben, kunnen hiervoor op werkdagen (met uitzondering van vandaag en vrijdag 9 december) ‘s middags tussen 13.30 en 17.30 alsnog terecht op de administratie van de club. Zij kunnen zich na registratie direct aanmelden voor de buscombi. De overige uitkaarthouders kunnen zich per mail aanmelden op het bekende adres:uitwedstrijden@ga-eagles.nl.
Ga mee en maak alle andere seizoenkaart- en clubcardhouders warm voor deze trip. Samen staan we sterk als twaalfde man in Waalwijk.