De tweede finalewedstrijd in de Jupiler Play Offs tussen Willem II en Go Ahead Eagles, die zondagmiddag in Tilburg wordt gespeeld, is ook in het stadion van Go Ahead Eagles te volgen. In stadion De Adelaarshorst wordt een megascherm geplaatst, waardoor de supporters van Go Ahead Eagles gezamenlijk de ontknoping van het seizoen kunnen volgen. Go Ahead Eagles, dat op Hemelvaartsdag met 1-0 won, heeft aan een gelijkspel of aan een nederlaag met een doelpunt verschil (m.u.v. 1-0, dan volgt verlenging) voldoende om de eredivisie te halen. De organisatie van dit evenement is in handen van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles.

Stadion De Adelaarshorst is vanaf 13.30 uur open. Vanaf 14.30 uur wordt de wedstrijd live vertoond. Na het duel volgt een randprogramma met optredens van DJ Jeronimo en de zangers Peter Arends en Michel. Om half acht wordt de spelersgroep in De Adelaarshorst verwacht, waarna zij zich op het podium in het stadion zullen vertonen. De entree bedraagt één euro. Supporters die met de combi meegaan naar Tilburg, mogen bij terugkeer gratis naar binnen. Het feest eindigt rond 20.30 uur.
Voor dit evenement gelden de huisregels van Go Ahead Eagles bij thuiswedstrijd. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan etenswaren, glaswerk, flesjes en blikjes drank mee te nemen. Hierop zal streng worden gecontroleerd. Ook het meenemen en afsteken van vuurwerk is niet toegestaan. Op het stadionterrein zijn tegen redelijke prijzen hapjes en drankjes verkrijgbaar. Iedereen kan alleen naar binnen via de stadioningang bij de IJsseltribune. De hoofdingang blijft afgesloten.