Afgelopen week ontvingen wij het droevige nieuws dat Ben Huiskamp op 78 jarige leeftijd overleden is.

Ben was een vrijwilliger en oud bestuurslid. Hij bekleedde jarenlang verschillende functies binnen de Supportersvereniging en de club.
Van opbouw van het oude houten Supportershome tot bardiensten draaien. En van kaartjes controleren bij de toegangspoort tot muntenverkoper in de muntenwagen.

Mede door al deze inspanningen was Ben Huiskamp zelfs benoemd tot Erelid van de Supportersvereniging.
En kreeg hij op het 85 jarig jubileum van de Supportersvereniging zelfs een seizoenskaart voor het leven.
Waar hij tot het laatst toe genoot van het rood en geel vanaf zijn favoriete plek.

Ben rust zacht

Wij wensen Rosaline, Edy, Livia en alle familieleden en vrienden veel kracht toe met het het verwerken van dit grote verlies.