Beste Eagles-supporters,

De afgelopen week waren heftige dagen voor de Supportersvereniging nadat het bericht naar buiten was gekomen dat een vrijwilliger van de Supportersvereniging twee Eagles-vlaggen had ontvreemd in aanloop naar de uitwedstrijd tegen NEC. Dit gedrag keuren wij uiteraard resoluut af en we willen hier als Supportersvereniging absoluut niet mee geassocieerd worden. Wij hebben afgelopen week per direct afscheid genomen van deze vrijwilliger.

Wat wij als Supportersvereniging echter wel ontzettend betreuren, zijn de negatieve (social media) uitingen en spreekkoren van een deel van onze supporters richting onze voorzitter. Haar treft namelijk geen enkele blaam en zij is dan ook niet verantwoordelijk voor de daden van een ander. Wij willen iedereen daarom vriendelijk doch dringend verzoeken om zich niet (meer) schuldig te maken aan deze onheuse aantijgingen en hiermee per direct te stoppen.

Alvast bedankt en op naar een sfeervolle wedstrijd tegen Excelsior!

Bestuur SV GAE