De Business Club Zonder Grenzen was gisterenavond te gast in het Supportershome van Go Ahead Eagles.
Onder het genot van een hapje en een drankje werd er geluisterd naar hoofdtrainer John Stegeman.
Stegeman die onder andere vertelde over hoe hij zich graag voorbereid op belangrijke wedstrijden , en over zijn mislukte scoutingstrip naar Arouca.
Daarnaast was er spreektijd voor de Supportersvereniging om de BCZG-Leden te laten voelen wat de Supportersvereniging allemaal doet binnen en buiten de stadionmuren.
Dit alles werd verteld door een enthousiaste en gedreven Jan van Duuren.

Na afloop van alle praatjes werd er gezamenlijk op de schermen gekeken naar Ajax – Tottenham Hotspur. En werd er natuurlijk onderling veel gepraat en geluisterd naar elkaars verhaal.

Wij vonden het een zeer geslaagde avond en een hele mooie opzet.
Een zeer gezellige informele avond met sponsoren en vrijwilligers van onze vereniging.

Meer informatie over BCZG is te vinden op de website www.bczg.nl.