Na een jaar hard werken stapten de medewerkers van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles zaterdagmiddag de bus in voor een welverdiende avond ontspanning. Plaats van bestemming was de 5 sterren, All- inclusive camping “Isla del Anita” in het Brabantse Diessen. U weet wel, die provincie waar de nachten lang zijn.

Het aanstekelijke enthousiasme van het animatieteam van de camping onderleiding van Theo Hieper en de in feeststemming verkerende en veelal in campingoutfit gestoken gasten, zorgen voor een onvergetelijke avond lachen, gieren en smullen. Het animatieteam had een avondvullend programma samengesteld. Optredens van o.a. de Blues Brothers, de Jacksons five, hepie en hepie en de Village people maakten de traditionele playbackshow tot een groot feest. Dolle Dik van scoutinggroep “Ut Padje” en een erotisch optreden van enkele dames van de SV waren andere hoogtepunten van een fantastische avond.