Go Ahead Eagles speelt op maandag 10 augustus haar eerste uitwedstrijd van het seizoen 2015-2016 tegen Jong PSV in Eindhoven. Het duel in Eindhoven begint om 20:00 uur.

De Autocombi is inmiddels uitverkocht. Dit betekent een prima steun voor de ploeg.

De supportersvereniging laat voor deze wedstrijd een bus rijden. In deze bus zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. De supporters van deze bus krijgen voor vertrek een rondleiding door de vernieuwde Adelaarshorst.  Deze zal om 16:30 uur aanvangen. Een extra reden dus om gezellig plaats te nemen in de bus.

De kosten voor SV-leden bedragen € 20,- per persoon, voor niet-leden is dat € 25,- per persoon.

Iedereen die zich inschrijft moet beschikken over een uitkaartregistratie.

Wie mee wil reizen met de bus, word verzocht om te mailen naar busreis@sv-gae.nl.