Over twee weken staat de derby tegen onze provinciegenoten uit Zwolle weer op de rol. De club heeft het onderstaande reglement opgesteld. Let op! inschrijven is vanaf heden mogelijk.

De competitiewedstrijd FC Zwolle-Go Ahead Eagles wordt op zondag 20 september 2009 om 12.30 uur gespeeld en is voor supporters van Go Ahead Eagles, die in het bezit zijn van een geldige uitkaart, alleen per bus te bezoeken. Aangezien wij er vanuit gaan dat de reis zal worden volgeboekt en alle deelnemers op de geldigheid van hun uitkaart moeten checken, gelden de volgende voorwaarden voor deelname. Een combikaart (bus en toegangskaart) kost € 22,00.

– Supporters van Go Ahead Eagles dienen zich uiterlijk donderdag 10 september, 23.00 uur, aan te melden per mail (uitwedstrijden@ga-eagles.nl) of tijdens kantooruren op de administratie.

– Supporters die zich hebben aangemeld dienen de omwisselkaart op maandag 14 of dinsdag 15 september tussen 16.00 en 20.00 uur af te halen en te betalen bij de stadionkassa. Bij het afhalen dient u uw clubcard en uw ID te tonen. Wie zijn of haar kaart niet ophaalt, verliest het recht op deelname aan de combi naar Zwolle. Het is mogelijk dat een ander de kaart ophaalt (en betaalt), want bij het omwisselen van de kaarten bij vertrek worden alle deelnemers gecheckt op clubcard en ID-bewijs.

– Alleen indien de combireis niet is volgeboekt na de eerste verkoopronde, vindt er een derde verkoopmoment, zonder voorinschrijving, plaats op woensdag 16 september (16.00-20.00 uur). Aangezien bij deze inschrijving de geldigheid van uw uitkaart moet worden gecheckt, neemt de afhandeling enige tijd in beslag. Wij raden dan ook aan te kiezen voor de eerste optie.

– Wensen om bij een vriend of vriendin in de bus te worden ingedeeld, worden alleen gehonoreerd als je gezamenlijk per mail inschrijft. Op het omwisselbiljet staat het nummer van de bus waarin je bent ingedeeld.

De wedstrijd op zondag 20 september

Er wordt gereden in twee clusters. De eerste cluster vertrekt om 11.00 uur, de tweede om 11.20 uur.

Iedereen die meegaat, dient uiterlijk om 10.40 uur in De Adelaarshorst te zijn. Het stadion is alleen toegankelijk via de Vetkampstraat en het vertrek is vanuit het gastenvak van het stadion. Er mag geen alcohol meegenomen worden in De Adelaarshorst. Om 10.40 uur wordt de hoofdingang van het stadion afgesloten. Wie te laat is, verspeelt zijn of haar recht op deelname aan de combi en heeft geen recht op restitutie van de deelnamekosten.

– Supporters die onder invloed zijn van alcohol en/of drugs worden niet toegelaten tot de bus.

– Voor het instappen in de bus, wordt iedereen gefouilleerd. Het is niet toegestaan om vuurwerk, wapens, flessen, blikjes (e.d.) mee te nemen in de bus. Wat wel mag: kartonnen pakjes met limonade, mits afgesloten bij het betreden van de bus.

– Bij het betreden van de bus dient de deelnemer aan de reis zijn ID, de als uitkaart geregistreerde seizoen- of clubcard en omwisselkaart te tonen, Het omwisselbiljet wordt geruild voor een toegangsbewijs voor de wedstrijd. Wie zijn of haar ID, (S)CC en/of combikaart niet bij zich heeft, wordt de toegang tot de bus geweigerd.

Supporters die met de bus mee willen, zijn bij inschrijving akkoord met de voorwaarden die staan in het busreglement uitwedstrijden Go Ahead Eagles. Deze zijn terug te vinden op het internet: