Op vrijdag 20 augustus staat de eerste uitwedstrijd van het seizoen op het programma. BV Veendam is de tegenstander. Voor geregistreerde uitkaarthouders van Go Ahead Eagles is deze wedstrijd alleen te bezoeken als gebruik wordt gemaakt van de (verplichte) autocombi. Een combikaart kost (inclusief servicekosten) € 10,00.

Omdat het aanvangstijdstip vervroegd is, heeft Go Ahead Eagles besloten een om de deelnemers aan de combi hun combikaart op de wedstrijddag te laten ophalen in Assen (tussen 17.00 en 17.45 uur). Daar dient ook afgerekend te worden en wij vragen u gepast te betalen. Wie zich inschrijft voor de autocombi krijgt per mail de info over de omwisselplaats toegezonden.
Alle supporters die het afgelopen seizoen een uitkaartregistratie hadden en beschikken over een seizoenkaart voor het seizoen 2010-2011 of een geldige clubcard en mee willen naar BV Veendam, dienen zich per mail aan te melden op uitwedstrijden@ga-eagles.nl. De uitkaarthouders hoeven zich dit jaar niet opnieuw op te geven. Wie nog niet is geregistreerd als uitkaarthouder, kan dat met uitzondering van wedstrijddagen op werkdagen tussen 13.30 uur en 17.00 uur laten registreren op de administratie van GA Eagles. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee.
Bij uw aanmelding voor BV Veendam-GA Eagles dient u de volgende informatie door te geven:
Naam (houder uitkaartregistratie):
Nummer seizoenkaart 2010/2011 of geldige clubcard:
Kenteken auto waarmee wordt gereisd:
U kunt zich inschrijven tot en met donderdag 19 augustus, 17.00 uur. Bij het afhalen van de kaarten bij het omwisselpunt dient u uw club- of seizoenkaart alsmede een ID-bewijs te tonen.