Het zou vanavond zomaar een tekst voor de wedstrijdcommentator van ESPN kunnen zijn: “De eerste helft van Go Ahead Eagles – MVV Maastricht wordt mede mogelijk gemaakt door de Supportersvereniging!” Maar het zou ook net zo goed de tweede helft kunnen zijn… Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging delen namelijk de kosten die de live registratie van de duels in de 3e periode met zich meebrengt.

Met MVV Maastricht als tegenstander trapt Go Ahead Eagles vanavond in De Adelaarshorst af voor de eerste wedstrijd van de derde periode in de Keuken Kampioen Divisie. Een wedstrijd die – net als de komende duels in de derde periode – rechtstreeks te zien is op ESPN. Om live registratie mogelijk te maken, hebben alle clubs uit de Keuken Kampioen Divisie – in het belang van supporters en Business Partners – eerder deze week met elkaar afgesproken om collectief garant te staan voor de kosten die het rechtstreeks uitzenden van alle wedstrijden in de derde periode met zich meebrengt.

In het geval van Go Ahead Eagles is de club ook de Supportersvereniging veel dank verschuldigd om de live registratie van wedstrijden mogelijk te maken. De Supportersvereniging heeft namelijk aangeboden om de helft van de kosten op zich te nemen die de club maakt om wedstrijden rechtstreeks op de buis te brengen in de derde periode.

Zit je vanavond dus thuis voor de buis naar Go Ahead Eagles – MVV Maastricht te kijken? Dan is het goed om te beseffen dat de eerste (of de tweede) helft mede mogelijk wordt gemaakt door de Supportersvereniging. Mede namens de Supportersvereniging: veel kijkplezier vanavond bij Go Ahead Eagles – MVV Maastricht!