Wie nog geen combikaart heeft gekocht voor FC Zwolle-Go Ahead Eagles krijgt komende woensdag nog een kans. Wie in het bezit is van een seizoenkaart of clubcard van Go Ahead Eagles en deze als uitkaart heeft laten registreren, kan woensdag 16 september tussen 16.00 en 20.00 uur een combikaart kopen bij de stadionkassa van De Adelaarshorst.

Bij het kopen van de kaart (deze kost 22,- euro) dient u uw clubcard en uw ID te tonen. Go Ahead Eagles heeft nog zo’n zeventig kaarten te koop. Via de eerste verkoopronde zijn 430 kaarten aan de man gebracht. Wie een kaart besteld heeft in de voorverkoop en deze nog niet heeft opgehaald, kan dat alsnog doen op dinsdag 15 september tussen 16.00 en 20.00 uur aan de stadionkassa. Wie een kaart heeft besteld, maar deze op maandag of dinsdag niet heeft afgehaald, verliest het recht op deelname aan de buscombi. De niet afgehaalde kaarten gaan woendag in de verkoop.