Bezoekers van de Brinkgreverweg zal het maandag misschien gaan opvallen. Na het passeren van de tourniquets liggen enkele fundamenten te wachten op wat komen gaat. De SV heeft besloten om de ruimte rond het verkooppunt ‘vak-G’ ,zoals deze nog altijd in de volksmond wordt genoemd, te overkappen. Deze overkapping zal de supporters, welke met name in de rust enige tijd in de rij staan voor een drankje, beschermen tegen onheil van boven.  De overkapping zal voor het duel tegen Sparta (29 maart) gereed zijn.

Kopje

Op de IJsseltribune gaat de Supportersvereniging starten met het serveren van koffie op de tribune. De IJsseltribune is van oudsher een tribune waar veel ouderen de wedstrijd volgen. Deze supporters hebben vaak moeite om in de rust het verkooppunt te bereiken om een bakje koffie te bemachtigen. Willen ze dit bakje koffie vervolgens op hun zitplaats nuttigen, dan staan ze al helemaal voor een dilemma.

Wij hopen met bovenstaande initiatieven u als supporters nog meer van dienst te zijn. Van supporters voor supporters!