Snel groeiend

Meer dan 1000 leden; dat is een mijlpaal in de geschiedenis van de jubilerende 80-jarige Supportersvereniging. Nog niet eerder in de sv-geschiedenis hebben zoveel Go Ahead-supporters hun waardering voor het werk van de SV omgezet in een lidmaatschap. Immers, met een groot aantal vrijwilligers proberen wij de supporters van Go Ahead Eagles en onze leden in het bijzonder van dienst te zijn, en dat doen we dus al 80 jaar lang.

De organisatie van de uiterst voordelige busreis naar Venlo en de live vertoning van de Play-Off-finale tegen FC Volendam op een groot scherm in de Adelaarshorst leverde ons, behalve veel bedankjes en sympathie, zeer veel nieuwe leden op. Op onze beurt bedanken wij alle nieuwe leden voor hun steun en heten hen van harte welkom bij onze snel groeiende vereniging.

Vol gas door

Het motiveert ons enorm om ook het komende, zeer spannende en interessante, eredivisieseizoen vol gas door te gaan. Volg ons daarom voor het laatste nieuws rondom de club en de vereniging op de voet en sla onze vernieuwde website op bij je favorieten. Daarnaast zijn we op Twitter actief: https://twitter.com/sv_gae

Meer dan 1000 leden weten het al maar het lidmaatschap van de SV biedt vele voordelen:

• regelmatig vervoer en toegang tot diverse uitwedstrijden tegen gereduceerd tarief (de uitkaart)
  • korting op diverse fan-artikelen
  • exclusief toegang tot georganiseerde activiteiten en avonden
  • etc.

Dus ben je nog geen lid, geef je dan vandaag nog op. Voor de kosten hoef je het niet te laten; slechts12,50 euro per jaar.

Samen staan we sterk, op naar de 1100!