Go Ahead Eagles heeft vrijdagavond in en tegen Dordrecht de derde nederlaag van het seizoen geleden. 2-0. In een zeker van Deventer zijde zeer matig duel werd nimmer de indruk gewekt dat een overwinning tot de mogelijkheden behoorde. In de eerste helft vond Halil Colak nog de kruising, maar dat was het dan ook eigenlijk. In het tweede bedrijf bracht Sequeira de thuisploeg al snel op 1-0. Het enigszins gehavende Go Ahead Eagles, zo ontbraken Bus(schorsing) en Droste achterin en bleek Reza niet volledig hersteld van een hevige griep, kon hier weinig tegenoverstellen waardoor de beslissing in 67ste minuut door een doelpunt van Kalisse niet onverdiend genoemd kon worden. Zo bracht ook deze editie tegen ‘angstgegner’ Dordrecht weinig positiefs.

Omdat Cambuur tevens een nederlaag kon bijschrijven blijft Go Ahead koploper.
Maandag wacht alweer speelronde 19 met een thuiswedstrijd tegen Helmond Sport. Dave Bus en Reza zullen weer starten in de basis. Daartegenover staat de schorsing van Vosselman die in de wedstrijd tegen Dordrecht een gele kaart opliep.