Sergio Padt is door de bezoekers van onze site verkozen tot ‘Eagle van het jaar’, seizoen 2010-2011. De talentvolle huurling van Ajax had de ondankbare taak om het geweldige seizoen van Remko Pasveer te doen vergeten. Gezien zijn verkiezing is hij hier aardig in geslaagd.

Vervelend is wel dat hij even als zijn voorgangers Jordy Zuidam en Remko Pasveer de club gaat verlaten en zijn loopbaan elders zal voortzetten, in zijn geval bij het Belgische AA Gent. De vele teleurstellende reacties op zijn vertrek geven aan dat hij in zijn eerste en dus laatste seizoen snel wist uit te groeien tot een populaire speler. Zijn frequente bezoeken aan het supportershome waar hij graag plaats nam achter de bar zullen hier aan bijgedragen hebben. Ook dit jaar zal het dus wel weer lastig worden de ‘Eagle van het jaar’ te huldigen op de opendag. Het zal wel weer improviseren worden. We wensen Sergio veel succes toe bij zijn nieuwe Belgische werkgever en bedanken iedereen die het afgelopen zijn stem heeft uitgebracht. Ook komend seizoen kunt je na iedere thuiswedstrijd weer op onze site terecht voor de ‘man of the match’  verkiezing.