Go Ahead Eagles heeft de in Den Bosch opgelopen schade in de return in de eigen Adelaarshorst niet kunnen herstellen. In een nimmer spannend duel stapte Den Bosch wederom als winnaar van het veld.  1-2.

Zo is er een einde gekomen aan een weinig spectaculair seizoen en heeft scheidend trainer Andries Ulderink zijn laatste wedstrijd in de Adelaarshorst beleeft.  Na afloop van het duel werd er hartstochtelijk afscheid genomen van Ulderink die volgend jaar als doel heeft De Graafschap in de eredivisie te houden.
Eind juni start de voorbereiding op het nieuwe seizoen onder leiding van Joop Gall. Een nieuw seizoen met nieuwe kansen. Als we de beleidsbepalers van de club mogen geloven gaan we een mooi seizoen tegemoet. We gaan het beleven.