Op vrijdag 16 september speelt Go Ahead Eagles de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven, na vier duels de verrassende koploper in de Jupiler League. Dit duel begint om 20.00 uur.
Supporters van Go Ahead Eagles kunnen dit duel alleen bezoeken als gebruik wordt gemaakt van de ‘verplichte autocombi. Wie wil deelnemen aan deze georganiseerde reis, dient over een verplichte uitkaartregistratie te beschikken. Houders van een seizoenkaart of clubcard die nog niet deze registratie hebben, kunnen deze persoonlijk aanvragen op de administratie van Go Ahead Eagles, op werkdagen tussen 13.30 uur en 17.30 uur. Dit is echter niet mogelijk op dagen dat Go Ahead Eagles een thuiswedstrijd speelt.
Wie Go Ahead Eagles wil steunen in Eindhoven, kan zich tot en met donderdag 15 september, 16.00 uur, opgeven bij Go Ahead Eagles. Dat kan per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl . Een toegangskaart voor FC Eindhoven-Go Ahead Eagles kost € 12,00 (incl. administratiekosten). Go Ahead Eagles verzoekt supporters waar mogelijk samen te reizen, omdat er bij het gastenvak in Eindhoven plaats is voor slechts 60 auto’s.
Bij uw inschrijving dient u de volgende gegevens door te geven:
Naam deelnemer:
Nummer van de als uitkaart geregistreerde (S)CC:
Kenteken auto, waarmee wordt gereisd: