Op vrijdag 12 augustus speelt Go Ahead Eagles de eerste uitwedstrijd van het seizoen in Tilburg tegen Willem II. Gelijk een interessante topper dus. Deze wedstrijd is alleen te bezoeken door middel van een verplichte buscombi. Leden van de Supportersvereniging die zich op de opendag aanmelden voor deze buscombi ontvangen een speciale exclusieve opendagkorting van €10,- .  Denk aan uw ledenpas! Omdat de prijs van de combi op dit moment nog niet bekend is betaalt u op de opendag €10,- a contant en ontvangt u van ons een omwisselbiljet. Wij doen hier vervolgens €10,- bij waarna u op de wedstrijddag bij het omwisselen van uw biljet het resterende bedrag betaalt.  Kost de combi bijvoorbeeld €30,- dan betaald u op de wedstrijddag het restant van €10,-. Aanmelden kan bij de stand van de Supportersvereniging.