De wedstrijd FC Dordrecht-Go Ahead Eagles op vrijdag 27 november is voor supporters van Go Ahead Eagles die in het bezit zijn van een uitkaart alleen per bus te bezoeken. Op last van de autoriteiten in Dordrecht is dit duel voor de gasten een verplichte buscombi.

Go Ahead Eagles verzorgt deze buscombi naar FC Dordrecht. Een combikaart (bus en entree) kost € 25,00. Uitkaarthouders kunnen per mail inschrijven voor de buscombi. De inschrijving sluit op woensdag 25 november om 16.00 uur. De busreis gaat alleen door bij voldoende animo (minimaal 15 deelnemers).
Wie zich inschrijft via de mail – uitwedstrijden@ga-eagles.nl – dient de volgende gegevens door te mailen.

Naam:
Adres:
Woonplaats:
Nummer uitkaart (S)CC:

Supporters die met de bus mee willen, zijn bij inschrijving akkoord met de voorwaarden die staan in het busreglement uitwedstrijden Go Ahead Eagles. Deze zijn terug te vinden op deze site.
Deelnemers aan de combireis dienen op vrijdag 27 november uiterlijk om 17.00 uur bij het stadion te zijn. Voor vertrek wordt iedereen gefouilleerd. De bus vertrekt om 17.15 uur richting Dordrecht.