Op maandag 8 februari wordt de wedstrijd FC Oss-Go Ahead Eagles gespeeld. Supporters van Go Ahead Eagles kunnen dit duel alleen bezoeken als zij gebruik maken van de (verplichte) autocombiregeling naar Oss.

Aangezien er bij FC Oss onvoldoende parkeergelegenheid is, zal aan de rand van de stad geparkeerd worden op een omwisselplek. Het laatste deel van de reis wordt met de bus afgelegd.
Deze wedstrijd werd in januari afgelast. Wie komende maandag mee wil naar FC Oss en zich al in januari had opgegeven voor dat afgelaste duel, dient zich opnieuw aan te melden.
Alleen bezitters van een geregistreerde uitkaart kunnen zich vanaf heden opgeven voor de autocombi naar Oss. Dat kan per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. Inschrijven kan tot en met vrijdag 5 februari, 16.00 uur. Een combikaart kost € 15,00 (in de prijs zijn de kosten voor de bus meegenomen). Wie een kaart bestelt kan de omwisselkaart op maandag 8 februari afhalen bij de kassa van De Adelaarshorst tussen 17.00 en 17.30 uur. Bij het afhalen van de kaart krijgt men een routebeschrijving naar de omwisselplek.