Kun jij aardig tegen een digitaal balletje trappen? En wil je graag medesupporters van het veld blazen met jouw voetbalgame skills? Of het met je controller in de hand opnemen tegen Givan Werkhoven? Trek dan op zondag 15 april je virtuele voetbalschoenen aan tijdens het FIFA-toernooi in het supportershome.

Het FIFA-toernooi wordt georganiseerd door Go Ahead Eagles in samenwerking met de Supportersvereniging en Rent ‘n Play. Om 14:00 uur wordt er ‘afgetrapt’ en het FIFA-toernooi is rond 18:00 uur afgelopen. De beste gamers maken kans om komend seizoen de officiële E-sporter van Go Ahead Eagles te worden!

De kosten voor leden van de Kidsclub of Supportersvereniging zijn 3 euro. Niet-leden betalen 5 euro voor deelname aan het FIFA-toernooi. Graag vooraf aanmelden. Deelnemers die zich op de dag zelf aanmelden, betalen 7 euro om aan het FIFA-toernooi deel te kunnen nemen.

Inschrijven voor het FIFA-toernooi kan door een e-mail te sturen naar info@ga-eagles.nl. Vermeld daarbij je naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres. Jij komt toch ook?