In Zeist is op 1 juli geloot voor de eerste drie bekerronden. In de eerste en tweede ronde spelen alleen amateurclubs, in de derde ronde stromen de profclubs in. Go Ahead Eagles begint mert een uitwedstrijd tegen Be Quick 1887, ASWH of HSC’21. Be Quick speelt in de eerste ronde thuis tegen ASWH en de winnaar van deze ontmoeting treft thuis HSC’21. De voorronden worden gespeeld op respectievelijk 18 en 25 augustus.

De drie mogelijke tegenstanders grepen het afgelopen seizoen naast promotie naar de topklasse. Be Quick 1887 komt uit Groningen, ASWH uit Hendrik-Ido-Amacht en HSC’21 uit Haaksbergen. De twee laatstgenoemde ploegen spelen hun thuiswedstrijden op kunstgras. De derde bekerrronde wordt afgewerkt op 21, 22 of 23 september