Zeg je de afkorting GAE, dan zeg je Go Ahead Eagles. Maar momenteel staat GAE voor Geef Aan Elkaar. Onder die noemer zetten Go Ahead Eagles en verschillende supportersgeledingen (waaronder de Supportersvereniging) zich van 4 tot 14 december in voor mensen uit de regio die in de decembermaand een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken.

De Geef Aan Elkaar Tiendaagse is een bijzondere tiendaagse die vorige week woensdag – op de 118e verjaardag van Go Ahead Eagles – werd gelanceerd.

Op vrijdag 11 december en maandag 14 december geeft de Supportersvereniging aan elkaar… oliebollen! Om precies te zijn bij de zorginstellingen van Zozijn in Wilp (11 december) en ‘s Heeren Loo in Apeldoorn (14 december). In totaal trakteert de Supportersvereniging op ruim 1.500 oliebollen voor bewoners en personeel van beide zorginstellingen.

De Supportersvereniging heeft de komende periode nog meer acties in het verschiet om mensen een welverdiend steuntje in de rug te geven. Daarover later meer…