De Gemeente Leeuwarden heeft hedenmiddag onze advocaat bericht dat zij het eerder genomen besluit om Go Ahead Eagles supporters te weren bij de topper Cambuur – Go Ahead Eagles van aanstaande vrijdag, niet zal herzien. De  Supportersvereniging blijft het in onze ogen onrecht aanvechten en zal een kortgeding aanspannen tegen de Gemeente Leeuwarden. Dit kort geding zal aanstaande donderdag om 12:00uur dienen.

De inzet blijft het recht voor onze supporters om deze wedstrijd bij te wonen. De uitkaartbezitters die zich al anderhalf jaar voorbeeldig gedragen mogen niet de dupe worden van falend beleid inzake de openbare orde van de Gemeente Leeuwarden.

Omdat de tijd dringt heeft, vooruitlopend op het kort geding, Go Ahead Eagles besloten  de inschrijving voor een buscombi te openen. Het spreekt voor zich dat alleen als het kort geding wordt gewonnen de combireis door zal gaan. Inschrijven kan hier.

Ongeacht de uitkomst van het kort geding heeft de Supportersvereniging wel besloten om aanstaande vrijdagavond het supportershome te openen voor het live verslag van de wedstrijd welke door RTL7 wordt uitgezonden. De supporters die er voor kiezen niet af te reizen naar Leeuwarden zijn van harte welkom.