Het zal slechts weinigen zijn ontgaan; 3FM houdt weer haar jaarlijkse actie voor een zogenoemde ‘stille ramp’ in de donkere dagen voor Kerst. Het Glazen Huis met de vastende DJ’s staat dit jaar in het centrum van Leeuwarden. Onder het motto ‘Let’s clean this shit up’  wordt dit jaar actie geld ingezameld om wereldwijd de kindersterfte door diarree tegen te gaan.

Winnend bod

De Supportersvereniging is er in geslaagd het winnende bod uit te brengen op een karaoke optreden van Voetbal International presentator Wilfred Genee. Hoe geweldig zou het zijn om Genee, geboren in Leeuwarden en supporter van Cambuur, in hartje Leeuwarden het ‘Go Ahead is niet te kraken’ te laten zingen. Gisteravond was het zover.

Op naar Leeuwarden

Nadat het winnende bod was uitgebracht stapte bestuurslid Thea met enkele medewerkers in de auto op weg naar Leeuwarden. In het begin van de avond kreeg de presentator van het populaire TV programma te horen dat de Supportersvereniging Go Ahead Eagles het winnende bod had uitgebracht en dat hij door het stof moest.

Later op de avond liet hij zich echter niet kennen en vertolkte hij in cafe Scooters, in hartje Leeuwarden, samen met Thea het Go Ahead clublied. De Eagles-sjaal en de vlag van de Supportersvereniging maakte het plaatje compleet. Hilarisch en natuurlijk de perfecte manier om op ludieke wijze de 3FM serious request actie te ondersteunen.

You tube

Bekijk hier het nu al legendarische filmpje van het optreden.