Hierbij wil ik de Go Ahead Eagles supporters en degene die 112 heeft gebeld, bedanken voor de hulp die ik heb ontvangen tijdens de tussenstop in Beuningen na de wedstrijd VVV – Go Ahead Eagles met mijn onwelwording. Ze hebben mij die middag per ambulance naar het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem gebracht, waar ik direct gedotterd ben. Ondertussen gaat het naar omstandigheden weer goed met mij. Ik ben gelukkig weer genoeg hersteld om zaterdag weer naar Go Ahead Eagles – ADO Den Haag te gaan.

Verder wil ik alle supporters bedanken voor de steun en medeleven die ik heb ontvangen tijdens mijn herstel.

Tevens wil ik ook nog de supportersvereniging van Go Ahead Eagles bedanken voor de fruitmand die ik heb ontvangen toen ik in het Deventer ziekenhuis lag.

Iedereen een goed Eredivisie seizoen gewenst!

Met vriendelijke en rood-gele groeten,
Gerrit Bosvelt