Met hun prachtige Harly die tijdens elke thuiswedstrijd zijn vluchten maakt en vertrouwd zijn landing inzet op de hand van Gerrit.
De prachtige roofvogelshows op de open dag aan de Vetkampstraat.
Of de gratis shows op de woensdagmiddagen in het Volkspark te Rijssen.

Jannie en Gerrit zijn voor elkaar gemaakt en hun handen hebben dezelfde passie namelijk hun mooie roofvogels.

Onlangs kregen wij het nare bericht ten gehore dat Jannie terminaal ziek blijkt te zijn.
Nieuws waar je stil van wordt en geen woorden voor hebt.

Aangezien wij vanuit de Supportersvereniging Gerrit en Jannie dankbaar zijn voor de huidige samenwerking en hun beiden een hart onder de riem willen steken in deze moeilijke tijd hebben we besloten om iets symbolisch voor hun te regelen.

Voorafgaand aan het vertrek naar Doetinchem konden supporters die aanwezig waren hun medeleven betuigen in een grote kaart en een vrije gift doneren voor een symbolisch geschenk namens onze trouwe Eagles familie.

Vandaag bracht voorzitster Thea Norder een bezoek aan Gerrit en Jannie om de kaart te overhandigen en het symbolische geschenk van hun handen voor eeuwig vast te laten leggen.

Wij wensen Gerrit en Jannie heel veel kracht toe in de aankomende tijd.
❤??You’ll never fly Alone!❤??