Op zondag 17 augustus speelt Go Ahead Eagles in Rotterdam tegen Excelsior. De autocombiregeling is na vruchtbare gesprekken tussen de club, de Supportersraad en de lokale autoriteiten en Excelsior versoepeld.

Onbegrip over omwisselpunt en alcoholverbod

Bij de supporters was er terecht onbegrip over het omwisselpunt bij de Adelaarshorst en het alcoholverbod. De beperkingen kwamen voort uit een compromis met de autoriteiten in Rotterdam die in eerste instantie een buscombi wilden opleggen. De club werd hierover benaderd door de Supportersraad en gingen met hen in gesprek. In het gesprek kwamen goede argumenten naar boven om alsnog te proberen de uitreisregeling voor deze wedstrijd te veranderen. Nieuwe gesprekken met Excelsior en de Gemeente Rotterdam hebben geleid tot een versoepeling van de regeling.

Wat verandert er nu?

De club heeft opnieuw contact opgenomen met de partijen in Rotterdam en daarbij de argumenten gebruikt die in het gesprek met de Supportersraad naar voren kwamen. Het omwisselpunt verandert nu naar een parkeerplaats. Ook de regels voor het alcoholgebruik worden soepeler. Supporters zijn vrij om in de eigen auto alcohol te nuttigen, wees echter verstandig en ga hier met beleid mee om, dat voorkomt problemen in Rotterdam. Door goed gedrag laten wij als Go Ahead Eagles supporters zien dat wij soepele vervoersregelingen verdienen en kunnen wij ook in de toekomst hier plezier van houden.

AUTO COMBI: voor deze regeling zijn 400 kaarten beschikbaar. Er mogen maximaal 100 auto’s naar Rotterdam. Inschrijven met minimaal 3 personen in één auto, of 8 persoons busjes. Bussen groter dan 8 personen worden niet toegestaan. Kaarten voor de autocombi kosten € 18,– per persoon. Omwisselpunt zal zijn stadion de Adelaarshorst.

Iedereen die zich inschrijft dient in het bezit te zijn van een als uitkaart geregistreerde (S)CC.

Wie wil deelnemen aan de autocombi wordt verplicht om per auto in te schrijven en de gebruikelijke informatie te mailen naar uitwedstrijden@ga-eagles.nl

Voor deelname aan de autocombi onderstaande gegevens compleet toevoegen..

Kenteken auto:

Naam chauffeur:

Namen en nummer geregistreerde uitkaart (SCC – CC) van alle inzittenden.

Zonder deze gegevens wordt de aanvraag niet in behandeling genomen.

Inschrijftijden:

De inschrijving start op maandag 20 juli om 10:00 uur.

Supporters die minimaal 5 uitwedstrijden van Go Ahead Eagles hebben bezocht tijdens seizoen 2013-2014 krijgen tot zondag 3 augustus voorrang. Na zondag 3 augustus uur zullen alle overige inschrijvingen op volgorde van binnenkomst behandelt worden. De inschrijving sluit maandag 11 augustus 10:00 uur.

Ophalen omwisselbiljetten

De omwisselbiljetten kunnen worden afgehaald op de Open Dag op zaterdag 2 augustus, van 13.00 – 16.00 uur, bij de stadionkassa’s op het supportersplein, en vanaf maandag 4 augustus t/m 15 augustus tijdens kantooruren op de administratie van Go Ahead Eagles (09.00 – 17.30 uur).

Bij omwisselen van de omwisselbiljetten bij het stadion op 17 augustus dienen de kentekens van de auto te kloppen en de opgegeven personen in de auto te zitten.

Iedereen die zich heeft opgegeven voor Excelsior – Go Ahead Eagles, ontvangt uiterlijk vrijdag 15 augustus bericht.

De club wijst onze supporters er nogmaals op dat reizen buiten deze regeling niet is toegestaan. Van mensen die als GA Eagles supporter worden aangemerkt worden de personalia genoteerd en deze mensen zullen worden verwijderd uit het stadion.