Op de Open Dag van Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging (zondag 24 juli, 12.00 t/m 17.00 uur) staat uiteraard voetbal centraal. Naast de presentatie van de selectie en een oefenwedstrijdje tussen het team van trainer Joop Gall en oud-GA Eagles houdt Cambio Events een 4 tegen 4 toernooi voor D- en E-pupillen. Wij zoeken nog enkele teams in beide leeftijdscategorieën.

Wil je met een team deelnemen aan het 4 tegen 4 toernooi, dan kun je je opgeven per mail op info@ga-eagles.nl. Het is de kans om een keer te voetballen in een echt stadion, want de finale zal op het hoofdveld worden gespeeld.
Er is slechts plaats voor een beperkt aantal teams, dus geef je snel op. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.