Veel was in 2020 anders dan we gewend waren. Zo ook de manier waarop Go Ahead Eagles gisteravond de kerstattenties overhandigde aan de honderden vrijwilligers die de club rijk is. De avond was er echter zeker niet minder geslaagd door!

Medewerkers van Go Ahead Eagles stonden dit jaar klaar op de parkeerplaats naast het stadion, waar een heuse Kerst Drive Thru was georganiseerd. Sommigen van hen (we noemen geen namen…) hadden zelfs een heus kerstpak aangetrokken om alle genodigden – die per auto, scooter of fiets langs alle kraampjes kwamen rijden – te laten genieten van winterse lekkernijen als snert, broodjes braadworst en warme chocolademelk. De kerstversiering, vele kleurrijke lampjes en vrolijke (kerst)klanken van de aanwezige DJ zorgden ervoor dat iedereen al snel in opperbeste kerststemming verkeerde.

Aan het einde van de Kerst Drive Thru werden de kerstattenties aan de vrijwilligers uitgedeeld door spelers van de eerste selectie van Go Ahead Eagles. Máár, behalve een attentie in ontvangst némen, kon iedereen hier ook iets géven voor de minima. En dat werd gul gedaan! Bij het kraampje van de Supportersvereniging werden talloze giften en spullen achtergelaten. Mede namens Stichting Kledingbank, Stichting Speelgoedbank ‘De Boomhut’ Deventer en Verbindingscentrum De Fontein: ontzettend bedankt en alvast fijne feestdagen!