Go Ahead Eagles heeft na de thuiswedstrijd tegen FC Volendam twee nieuwe spelers gepresenteerd. De in december vastgelegde Spanjaard Oscar Lopez Hernandez arriveerde vrijdag in Deventer en was getuige van de wedstrijd tegen FC Volendam (5-0). Ook Karim Fachtali meldde zich vrijdagavond in De Adelaarshorst. De aanvaller wordt gehuurd van eredivisieclub RKC Waalwijk.

Beide spelers zullen eerst medisch worden gekeurd, alvorens zij een overeenkomst tekenen. Fachtali wordt voor en half jaar gehuurd. Lopez Hernandez, die clubloos was, tekent eveneens voor een half jaar. Go Ahead Eagles heft bij de Spanjaard een optie op een extra seizoen bedongen.
Tcho Tcho Nzuzi-Makuso vetrekt bij Go Ahead Eagles. De aanvaller vroeg om ontbinding van zijn arbeidsovereenkomst en dat verzoek werd door de club gehonoreerd.