FAQ items aan het laden...

Go Ahead Eagles heeft niks aan gelijkspel

Het gelijke spel van GA Eagles tegen Telstar levert de Deventer formatie niet het gewenste resultaat op bij de start van de vierde periode. Eigenlijk heeft de ploeg van Jan van Staa niks aan de puntendeling.

Reikhalzend werd uitgekeken na de thuiswedstrijd tegen Telstar. De start van de vierde periode zou het seizoen van GA Eagles moeten redden. Een goede laatste periode is de laatste strohalm richting een nacompetitieplek.

Na een lastig eerste kwartier leek GA Eagles de wedstrijd in eigen voordeel te kantelen. De eerste mogelijkheid werd door Givan Werkhoven gepromoveerd tot doelpunt. De snelle aanvaller schoot een hoekschop van Jeff Stans in twee instanties tegen de touwen.

Na de goal kreeg GA Eagles twee mogelijkheden om de wedstrijd definitief naar zich toe te trekken. Bruno Andrade schoot rakelings voorlangs en even later verzuimde Sam Hendriks vanuit vrije positie de bal achter De Boer te schieten.

Na de pauze kwam Telstar als snel langszij. Telstar spits Novakovic glipte langs Schenk en Ketting en zag buitenspel opgeheven worden door Hettinga. De spits bleef koelbloedig oog in oog met Stevens, waarna een gelijke stand op het scorebord bleef staan.

In het vervolg van de tweede helft ging GA Eagles opportunistischer voetballen maar dat leverde nauwelijks mogelijkheden op. Joey Suk was met een kopbal weliswaar nog dichtbij maar het was te weinig om een overwinning over de streep te trekken.

2018-03-17T10:26:18+01:0017 maart 2018|Verslagen|