Zondag 31 Maart bereikt onze Jannie Kamphuis alweer de respectabele leeftijd van 70 Jaar.
Jannie is bij vele supporters bekend met de verkoop van de programmaboekjes met lot.
Schallend bij de ingang van het stadion hoorde je de stem van onze Jannie bij elke thuiswedstrijd ‘’ Programma met lot 1 Gulden vieftig’’
Momenteel is Jannie nog steeds actief voor de Supportersvereniging en daar zijn wij heel blij mee.
Bij elke thuiswedstrijd verzorgt Jannie de koffie voor de mindervaliden en rent ze vol trots met haar eigen vlag voor de B-Side langs.

Aangezien we Jannie voor haar verjaardag als vereniging en club in het zonnetje willen zetten laten we nog eenmaal het programma met lot terugkeren.
1 April zal Jannie nog eenmaal terugkeren met de programmaboekjes met lot.
U kunt een programmaboekje + lot kopen bij Jannie op het Supportersplein voor € 1 ,-
De opbrengst van de loten word gedoneerd aan het Sfeerteam ADHD.
Benieuwd wat Sfeerteam ADHD allemaal doet?
Kijk eens op www.sfeerteamadhd.nl

Kom optijd want OP = OP er zijn 500 loten te verkrijgen