Aan het bestuur en leden van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles,

Gisterenavond is er op een voor mij zeer indrukwekkende manier een einde gekomen aan mijn rol als commissaris bij Go Ahead Eagles.
Het heeft me zeer geraakt te merken wat de club in zich heeft en dan even het (mede) middelpunt te mogen zijn.
Uiteraard verdiende Hans dit grootse afscheid het meest. Wat hij gedaan heeft voor de club is zeer, zeer indrukwekkend en verdient veel respect!
Alle jaren schieten dan even door je heen en van de club die ik aantrof is gelukkig het meest waardevolle, de clubcultuur,  in tact gebleven.
Van hoog tot laag, van veld tot kantoor, Go Ahead Eagles doe je niet met je hoofd of benen; Go Ahead Eagles doe je met je hart.
Ik ben er ongelofelijk trots op om een kleine steen te hebben mogen bijdragen en dank een ieder dat ik onderdeel van het Go Ahead Eagles team heb mogen zijn.
Zoals gezegd zijn jullie niet van mij af, ik heb m’n stoelen kunnen kopen en zal op een nog te bepalen manier als vrijwilliger betrokken blijven.
Net zoals ik van jullie een mooi kado kreeg bij mijn vertrek, zal ik met een donatie aan het sfeerteam ook jullie, als dank voor de jarenlange steun en sfeer een kadootje geven.

Met rood-gele groet,

Haico Meijerink