Zoals jullie allemaal al in de kranten en op de social media hebben kunnen lezen heeft onze club een voorwaardelijke straf gekregen voor de gebeurtenissen rondom de wedstrijd tegen De Graafschap.
De voorwaardelijke straf heeft een looptijd van 2 jaar.
Wij hebben helaas ook moeten constateren dat er met de eerste thuiswedstrijden geregeld vanaf de tribunes met bier of andere voorwerpen word gegooid.
De Supportersvereniging is met de pilot van de verruiming van de openingstijden de supporters tegemoet gekomen om te kijken naar een nog betere service.
Maar wij hopen dat bepaalde supporters niet hun eigen glazen en die van medesupporters in gaan gooien.
Indien er geconstateerd word dat er met bier gegooid word van de tribunes zal de verkoop in deze sector tijdens de wedstrijd per direct stoppen.
Wij hopen dat een ieder zijn gezonde verstand zal gebruiken en elkaar er op attendeert wat de consequenties zijn als het wel misgaat.

Het is de aankomende twee jaar WIJ tegen hun.
Voetbal = Emotie maar laat de Emotie niet winnen van je gezonde verstand