Aanstaande zondag is het zover!  Er wordt geschiedenis geschreven wanneer de eerste thuiswedstrijd in de vernieuwde Adelaarshorst gespeeld gaat worden.
Dat houdt niet in dat het stadion ook al volledig is voltooid.  Zo gaat het nog enige weken duren voordat het supportershome haar deuren zal openen en wordt er nog keihard gewerkt om de nieuwe verkooppunten op tijd operationeel te krijgen zodat de drankverkoop in ieder geval gestart kan worden. Snacks volgen in een later stadium. Er worden wel alternatieven aangeboden.

Eén en ander betekent dat het voor de Supportersvereniging en haar vrijwilligers improviseren wordt aanstaande zondag. Daarnaast zal zeker niet het complete vernieuwde assortiment eten en drinken verkrijgbaar zijn. Wij gaan er alles aan doen om het ongemak tot een minimum te beperken en vertouwen daarbij op jullie begrip.

Installatie tapzuilen

Installatie van de tapzuilen in de nieuwe verkooppunten. Zonder noemenswaardige tegenslag zal het bier zondag rijkelijk kunnen stromen.