NAC Breda-Go Ahead Eagles, kwartfinale KNVB-beker, wordt op woensdag 27 januari om 20.00 uur gespeeld in het Rat Verlegh Stadion in Breda. Deze wedstrijd is voor supporters van Go Ahead Eagles, die in het bezit zijn van een geldige uitkaart, alleen per buscombi te bezoeken.

Aangezien wij er vanuit gaan dat de belangstelling groot zal zijn en Go Ahead Eagles alle deelnemers op de geldigheid van hun uitkaart moet checken, gelden de volgende voorwaarden voor deelname. Een combikaart (bus, toegangskaart en aandenken wedstrijd) kost € 30,00.
Supporters van Go Ahead Eagles dienen zich uiterlijk dinsdag 19 januari, 16.00 uur, aan te melden per mail (uitwedstrijden@ga-eagles.nl) of tijdens kantooruren op de administratie (alleen indien er nog plaatsen over zijn, zal de inschrijving worden verlengd).
Supporters die zich hebben aangemeld dienen de omwisselkaart op één van de onderstaande momenten af te halen en te betalen bij de stadionkassa. Bij het afhalen dient u uw (S)CC en uw ID te tonen. Wie zijn of haar kaart niet ophaalt, verliest het recht op deelname aan de combi naar Breda. Het is mogelijk dat een ander de kaart ophaalt (en betaalt), want bij het omwisselen van de kaarten bij vertrek worden alle deelnemers gecheckt op (S)CC en ID-bewijs.

De afhaaldata zijn:
Woensdag 20 januari tussen 16.00 en 20.00 uur aan de stadionkassa.
Donderdag 21 januari tussen 13.30 en 20.00 uur aan de stadionkassa.
Op vrijdag 22 januari kan men eveneens het omwisselbiljet afhalen op de administratie van Go Ahead Eagles, echter uitsluitend tussen 13.30 en 17.30 uur.
Alleen indien de combireis niet is volgeboekt na de eerste verkoopronde, worden restkaarten op maandag 25 januari tussen 13.30 en 17.30 uur, zonder voorinschrijving verkocht. Aangezien bij deze inschrijving de geldigheid van uw uitkaart moet worden gecheckt, neemt de afhandeling enige tijd in beslag. Wij raden dan ook aan te kiezen voor de eerste optie.
Wensen om bij een vriend of vriendin in de bus te worden ingedeeld, worden alleen gehonoreerd als je gezamenlijk per mail inschrijft. Op het omwisselbiljet staat het nummer van de bus waarin je bent ingedeeld.
Er wordt op woensdag 27 januari gereden in drie clusters naar Breda. Een aantal bussen (afhankelijk van het aantal belangstellenden) vertrekt vanuit Apeldoorn (station De Maten).
Iedereen die meegaat en in Deventer opstapt, dient uiterlijk om 16.15 uur in De Adelaarshorst te zijn. De eerste cluster vertrekt om 16.30 uur. De tweede en derde cluster vertrekken elk een kwartier later. Het stadion is alleen toegankelijk via de Vetkampstraat en het vertrek is vanuit het gastenvak van het stadion. De bussen vertrekken op tijd. Wie te laat is, verspeelt zijn of haar recht op deelname aan de combi en heeft geen recht op restitutie van de deelnamekosten. Supporters die onder invloed zijn van alcohol en/of drugs worden niet toegelaten tot de bus.
De bus(sen, die vanuit Apeldoorn rijden, vertrekken om 17.00 uur. Men dient uiterlijk om 16.45 uur aanwezig te zijn op NS-station De Maten in Apeldoorn. Dit station ligt pal tegenover Omnisport en de Americahal.
Vanwege beide instapplaatsen, verzoeken wij iedereen die zich inschrijft de onderstaande zaken in te vullen:

Buscombi naar NAC-GA Eagles
Naam deelnemer:
Adres/woonplaats:
Nummer geregistreerde uitkaart:
Vertrekplaats Deventer of Apeldoorn:

Bij het betreden van de bus dient de deelnemer aan de reis zijn ID, de als uitkaart geregistreerde seizoen- of clubcard en omwisselkaart te tonen, Het omwisselbiljet wordt geruild voor een toegangsbewijs voor de wedstrijd. Wie zijn of haar ID, (S)CC en/of combikaart niet bij zich heeft, wordt de toegang tot de bus geweigerd.
Supporters worden in Breda gefouilleerd, maar ook bij het betreden van de bussen in Deventer en Apeldoorn wordt gecontroleerd.
Supporters die met de bus mee willen, zijn bij inschrijving akkoord met de voorwaarden die staan in het busreglement uitwedstrijden Go Ahead Eagles. Deze zijn terug te vinden op onze website, onder het kopje ‘supporters’.