Helaas heeft het bestuur van de Supportersvereniging moeten besluiten dat de introductie van een uitseizoenkaart, met gegarandeerd busvervoer naar alle uitwedstrijden tegen een zeer scherpe prijs, uit te stellen.

Ondanks het enthousiasme gedurende het afgelopen seizoen bleek de belangstelling gering. Zo gering dat het  niet verantwoord is dit project voort te zetten. Vooral de financiële drempel lijkt te groot voor veel van onze supporters, zeker in kombinatie met een seizoenkaart voor de thuisduels. Ondanks het grote voordeel begrijpelijk.  Het bestuur gaat bekijken of volgend seizoen een andere opzet de uitkaart wel tot een succes kan maken. Komend seizoen zal de SV-bus dus slechts incidenteel gaan rijden. Houdt onze website daarom in de gaten.