Op zaterdag 9 April kan in navolging van onze A1 ook de B1 zich bekronen tot kampioen in hun divisie. De mannen van Kick Maatman hebben deze jaargang in de 3de divisie D nog geen puntverlies geleden, en gaan dus aankomende zaterdag om 14:30 volle vaart richting de Titel.
Bij deze strijd naar de titel kan men alle support van de hondstrouwe roodgele achterban gebruiken.!
Want wij zijn  EAGLES, en samen zullen wij STRIJDEN!.
De mannen van Olde Veste 54 B1 komen op 9 April op bezoek. De heenwedstrijd in Steenwijk werd met 0-6 gewonnen door de equipe van Kick Maatman.
De wedstrijd zal naar alle waarschijnlijkheid in onze eigen voetbaltempel gespeeld mogen worden.
Dit word donderdagmiddag bekend gemaakt of de grasmat goed genoeg is om twee maal in 5 dagen te bespelen.

DUS KOM DE JONGENS STEUNEN EN LATEN WE ZE NAAR EEN KAMPIOENSCHAP SCHREEUWEN!
COME ON EAGLES

Op zaterdagavond 9 april biedt de Supportersvereniging onze jeugd een kampioensfeest aan in het supportershome.
Onder muzikale klanken zullen daar de spelers van de A1 en natuurlijk onze B1 waar we van uitgaan bekroond worden voor een superseizoen.
Echter willen wij de jongens dit feestje niet alleen vieren maar graag met de fanatieke roodgele achterban.
Dus komt allen zaterdagavond 9 april vanaf 19:00 naar het Supportershome om samen met onze jeugd dit te vieren. Want onze jeugd is onze Toekomst!.

Tot zaterdag in de Adelaarshorst